عصب کشی دندان شاید یکی از ترسناکترین نامهایی باشد که در دندانپزشکی میشنویم؛ بهطوریکه بسیاری از افراد تنها به خاطر ترس از درد، درمان خود را به تعویق میاندازند. اما آیا این نگرانی واقعاً درست است؟ خوشبختانه با پیشرفت روشهای بیحسی و درمان ریشه، عصب کشی امروزه در بیشتر موارد با درد بسیار کمی انجام میشود و حتی میتواند شما را از درد شدید ناشی از عفونت دندان نجات دهد.